Escola Verda

ELS DELEGATS VERDS!

Aquest curs l’escola vol millorar l’organització i la implicació de tot l’alumnat dins el Projecte Escola Verda i per tal a creat Els Delegats Verds. Són un conjunt d’alumnes des de p5 a 6è que s’encarrega de vetllar per el bon funcionament de l’escola a nivell medi ambiental.

Tots els alumnes participen de manera oberta en activitats, xerrades, tallers...que l’escola realitza dins el projecte escola verda, però creiem  que és important que hi hagi també uns responsables que siguin capaços de inculcar als seus companys alguns valors que encara sembla que costin una mica.

Aquest curs els delegats verds han estat escollits per els propis companys d’aula i el resultat és el següent:

p-5 A- Hèctor Jiménez

p-5 B- Roc Salom

1r- Lucia Vilches

2n- Berta Martí

3r- Bruna Rabell

4t A- Juan Antonio Hidalgo

4t B- Ainara Rodríguez

5è- Nil Balcells

6è- Minerva Graells

Aquests alumnes realitzen reunions per tractar temes importants que han analitzat i observat ( al pati, a l’aula, a l’hort...)i entre tots arribar a trobar noves idees, aspectes a millorar, activitats que no funcionen...

El passat Dilluns dia 11 de Febrer es va fer la primera reunió on es van presentar els Delegats i es van esmentar algunes de les seves funcions.

Poc a poc us anirem explicant alguna cosa més sobre aquesta Comissió que esperem funcioni molt bé i ajudi a l’escola a millorar la relació amb el nostre entorn més proper.

CIMG4130.JPGCIMG4131.JPG

TALLER DE PLANTES AROMTIQUES

Els nens i nenes de cicle inicial a taller d’aula verda hem fet un taller de plantes aromàtiques. Ha estat molt divertit i ara coneixem el nom de més plantes que podem trobar pel nostre Poble, quines serveixen per cuinar, per curar mals de coll, etc.

Primer la Rut ens van explicar quines plantes treballaríem i quines eren les seves qualitats, olors i formes. També les van poder tocar i saber el perquè estaven penjades. Tot seguit ens va donar una bossa de roba petita on vam posar trocets petits d’aquelles plantes ,ja seques, que més ens agradaven i amb un paper vam escriure el nom.

El següent dia de taller per fi vam elaborar les nostres bossetes d’olor!! Algunes mares com la Rut, la Rosa i la Sonia ens van ajudar perquè molts de nosaltres era la primera vegada que agafàvem fil i agulla! va ser una experiència molt divertida!!

Mireu, mireu!!

CIMG2343.JPGCIMG2347.JPGCIMG2346.JPG