Festes

LA CASTANYADA

El passat dimecres dia 30 d’octubre vam celebrar la Castanyada. Pel matí vam tenir la gran sort de poder comptar amb la Sra. Castanyera i com a novetat va venir amb el seu gat, el Marrameu!!! La castanyera ens va llegir contes molt bonics i ens van agradar molt!!! Els alumnes de 6è van preparar una presentació de diferents poemes i rondalles sobre la tardor que van explicar als més menuts d el’escola. A la tarda, al pati de l’escola, es va convidar als pares, mares i familiars a gaudir de diferents cançons i danses tradicionals de la tardor que els nens i nenes havien preparat amb molta il.lusió. Mentre alguns familiars voluntaris tallaven castanyes i les torraven (moltes gràcies). Per concloure el dia, vam repartir castanyes per a petits i grans!. Va ser un dia molt divertit i que vam gaudir molt tots junts!!!