Festes

CELEBREM EL NADAL!

Just començar el mes de desembre a l’escola vam començar a fer activitats relacionades amb el Nadal. El dimecres 2 de desembre ens va visitar un il.lustrador, que ens va explicar la història dels tions i els diferents tipus de tions. A més, ens va dibuixar un tió! Uns dies més tard, el 14 de desembre van arribar els tions a l’escola!

Durant la setmana del 14 al 18 de desembre  vam fer la recollida d’aliments. Aquest any el lema era:"Un aliment una cancó". Durant aquella setmana vam anar portant aliments a l’escola i el divendres uns estudiants d’ESO ens van regalar un concert gràcies a tots els aliments que vam recollir.

Finalment, el dimarts 22 vam celebrar la festa de Nadal. Vam fer el concert pels pares i mares en dos torns. Primer van fer el concert els alumnes d’educació infantil. Quan van acabar van anar a classe, on van rebre la visita del patge reial i van fer cagar el tió. Mentrestant, els alumnes de 1r a 6è van fer el concert al gimnàs. Seguidament van rebre la visita del patge reial, a qui els alumnes de 6è van fer una entrevista. Un cop acabada l’entrevista, el patge reial va anar visitant les classes per dur-los el regal. Els alumnes de cicle inicial també van fer cagar el tió, mentre que els alumnes de cicle mitjà i cicle superior van celebrar l’amic invisible.

Una celebració genial!!!!

CIMG0010.JPG20151214_092644.jpgCIMG0131.JPG