Mitjans Audiovisuals

Cicle Inicial: contes audiovisuals

Els Tallers d´audiovisuals del Cicle Inicial  han estat destinats a la realització de contes audiovisuals.

Els alumnes han après quin és el procés que es segueix en la realització d´un conte d´aquestes característiques.

Ells mateixos han escollit els contes, n´han elaborat els dibuixos, han après ha escanejar-los i s´han encarregat d´enregistrar la veu que els narra.

Cicle Inicial: Contes audiovisuals

Cicle Mitj: Foto-cmics

Els Tallers d´audiovisuals del Cicle Mitjà han estat destinats a la realització de foto-còmics.

Els  alumnes han conegut , d´entrada , què són els còmics , com es fan  i quines són les seves característiques principals.

Ells mateixos han ideat la història, han fet el guió previ , han realitzat les fotografies i han maquetat aquestes fotografies en el format propi del còmic amb les seves vinyetes i bafarades caracterísiques.

Descarrega el document!

Cicle Superior : Pel.lcules

Els Tallers d´audiovisuals del Cicle Superior d´aquest any han estat destinats a la realització de pel.lícules.

Els  alumnes han après quin és el procés real que es segueix en l´elaboració d´un film. Ells mateixos han elaborat el guió, han fet la story-board, han seleccionat els escenaris de grabació, han fet els càstings per seleccionar els protagonistes i han realitzat la pel.lícula.

D´aquesta manera han pogut viure en primera persona com es fan les pel.lícules que després veuen a les pantalles.