La muntanya dels nens

PROJECTE LA MUNTANYA DELS NENS

“ La Muntanya dels Nens” és un projecte que implica diverses “entitats” del poble:

l´Ajuntament, l´escola Maria Borés i el Castell.

La idea sorgeix d´en Pitus Robert, que veient el potencial del Castell del municipi, s´inventa un producte lúdic per poder gaudir d´aquest indret ( el Castell ), del seu camí i de la seva població ( la Pobla de Claramunt ).

Desde l´escola realitzarem diverses activitats : aproparem el conte als nens i nenes, realitzarem treballs de recerca d´informació , elaborarem un mapa amb l´itinerari lúdic de la pujada al Castell, farem dibuixos, gravarem tutorials, farem fotografíes de les activitats…

Finalment, tota la feina realitzada desde l´escola formarà part del producte final que será l´edició del conte “ La Muntanya dels Nens “.