Proves de Competències bàsiques a 6è

Cada any es convoca la prova d’avaluació de sisè curs de l’educació primària que avalua les competències i coneixements bàsics que han d’haver adquirit els alumnes al final de l’educació primària per poder seguir amb normalitat el currículum de l’ESO. Aquesta prova externa que elabora i organitza el Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu, amb col·laboració amb la Inspecció d’Educació, té un caràcter informatiu, formatiu i orientador per els alumnes, les famílies i els centres i ha de permetre millorar els resultats dels alumnes i afavorir-ne el pas a l’educació secundària obligatòria.

Aquest any la prova s’ha aplicat a 73.000 alumnes de sisè de Primària a Catalunya entre els quals hi ha els vostres fills i filles. Les proves les van realitzar el passat dimecres 6 i dijous 7 de maig. Van començar per català i matemàtiques i el segon dia va ser el torn del castellà i la llengua estrangera.

Abans d’acabar el curs les famílies ja haureu rebut els resultats corresponents d’aquestes proves que s’han realitzat a la nostra escola.