LA NOSTRA ALUMNA LUCIA OLMO GUANYADORA DEL PREMI “MNIUM

El passat dijous 23 de març es va fer el lliurement dels premis "SAMBORI ÒMNIUM " de narrativa en català.

El Premi Sambori és un premi literari dirigit als alumnes de primària, secundària i batxillerat de tots els Països Catalans que tè com a objectius promoure la participació en un projecte comú i difondre l´ús del català dins l´àmbit escolar.

L´entrega es va fer a Vilanova i la Geltrú i l´alumna de la nostra escola Lucia Olmo va resultar guardonada amb un dels premis destinats a Cicle Inicial.

La Lucia va presentar a concurs un conte creat per ella, titulat " Els treballadors de 2n " i que podeu llegir en el document adjunt.

La nostra escola també va ser reconeguda amb un diploma en agraïment a tots els alumnes que van enviar els seus contes i van participar en el certàmen.

Enhorabona Lucia i enhorabona a tots els participants!!!!

Descarrega el conte " Els treballadors de 2n "