70è aniversari del Petit Príncep

PRESENTACI

En commemoració del 70è aniversari de la publicació del llibre El Petit Príncep i de la mort del seu autor, Antoine de Saint-Exupéry, aquest curs, a l´escola hem realitzat  una sèrie d’activitats amb als alumnes  per recordar l’autor i per donar a conèixer la seva obra.

El Petit Príncep és l’obra literària francesa més coneguda al món. També és el llibre no religiós més conegut del món i ha estat traduït a més de 265 idiomes, se n’han fet més de 300 edicions i se n’han venut més de 145 milions de còpies.

La història narra la trobada entre un nen i un aviador, els diàlegs que tenen i com aquests fan replantejar la vida a l’adult. El llibre està il·lustrat amb dibuixos del mateix autor. Cada capítol relata una trobada del petit príncep que es queda  perplex pel que fa al comportament absurd de les “persones grans”.

"El petit príncep és un llibre meravellós, un tresor que tots hauríem de llegir alguna vegada en la vida, ens fa reflexionar sobre la nostra existència, sobre l’essència de la vida. Per a ser feliç no hi ha res millor que conservar el nen que portem a dins: la generositat, la il·lusió, la bondat, la senzillesa, l’amor...

"Només s’hi veu bé amb el cor, l’essencial és invisible als ulls. "

pp.jpg